TERMENI GENERALI

Site-ul https://sunprojekt.ro/ este proprietatea societatii SC SUNPROJEKT SYSTEM SRL  cu adresa in Baicoi, strada Infratirii, nr. 111, avand CIF: RO41107080, Nr. înmatriculare Reg. Com.: J29/1777/2019, EUID: ROONRC.J29/1777/2019, ce poate fi contactata la numarul de telefon 0755.305.305 sau la adresa de email office@sunprojekt.ro.

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteti de acord cu Termenii si Conditiile descrise mai jos. Recomandam citirea acestora, SUNPROJEKT SYSTEM SRL isi rezerva dreptul de a modifica oricand si fara notificare prealabila aceste prevederi. Accesand pagina Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Puteti citi politica noastra de confidentialitate accesand pagina dedicata.

PLASAREA SI PLATA COMENZII

Cum cumpar ?

Alegerea produselor:

Meniul din partea stanga a ecranului va prezinta categoriile de produse. Pentru o informare cat mai complexa, in descrierea produsului selctat gasiti detalii despre produs si produsele care fac parte din acea categorie. Dupa ce ati gasit produsul care se potriveste nevoilor dumneavoastra, apasati butonul Adauga in cos. Cosul de cumparaturi poate fi vizualizat in partea dreapta de sus a ecranului.

Cosul de cumparaturi

Pentru realizarea comenzii trebuie sa parcurgeti o serie de pasi.

Pasul 1 – Atunci cand accesati cosul de cumparaturi, puteti vedea produsul/produsele cumparate de dumneavoastra. De asemenea, aveti posibilitatea de a adauga produse noi sau de a renunta la produse.

Veti fi intrebat ce doriti sa faceti in continuare. Daca doriti o estimare a costurilor de livrare – apasati butonul Estimare a costurilor de livrare, daca nu apasati butonul: Comanda

Pasul 2 – Urmeaza formularul de comanda, unde veti completa informatiile in functie de statutul dumneavoastra: persoana fizica sau juridica.

Pasul 3 – Detalii despre livrare – specificati daca adresa unde doriti sa fie livrat produsul este alta decat aceea din formularul de comanda.

Pasul 4 – Metoda de livrare –Pentru clientii din afara localitatii, produsul poate fi livrat prin intermediul unei firme de curierat rapid (marfa palet = PALLEX / colete normale: Cargus, FanCourier / colete agabaritice: DragonStar Curier, Nemo Express). Costul de livrare va fi stabilit separat de comanda de catre un operator si comunicat ulterior clientului. Daca clientul nu este de acord cu pretul de livrare acesta are optiunea de a ridica produsele de la sediul SunProjekt.

Pasul 5 – Veti specifica modalitatea de plata convenabila dumneavoastra (Vezi sectiunea “Modalitati de plata”).

Pasul 6 – Confirmarea comenzii.

 

PRETURI SI MODALITATI DE PLATA

Preturile sunt afisate in sectiunea alocata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare.

In cazul in care pretul nu este afisat, aveti posibilitatea de a cere o oferta, iar un operator va va comunica pretul si termenul de livrare in cel mai scurt timp posibil.

Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.

Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.

Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii: plata prin ordin de plata sau plata cu cardul online prin PAYU.

In baza informatiilor detinute de SunProjekt System si a celor furnizate de catre client, va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, pachetul va cuprinde, pe langa produce, si documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.

 

LIVRARE SI TRANSPORT

Livrare prin curier – veti fi contactat prin telefon sau email de catre un operator si privitor la datele de livrare, suplimentar celor enumerate mai sus. Termenii de livrare indicati se refera doar la Romania. Daca adresa de livrare va fi alta, se vor aplica conditiile specifice tarii selectate. In acest caz, vom reveni cu informatii despre posibilitatea, modalitatea si termenii de livrare, preventiv efectuarii acesteia.

Termenul de livrare a comenzilor – 2-3 zile lucratoare, in cazul prezentei marfii in stoc, iar livrarea comenzilor din depozit se efectueaza in dimineata urmatoarei zile lucratoare dupa confirmarea comenzii/platii. Astfel, daca ati optat pentru achitare prin transfer bancar direct sau online prin card bancar, livrarea se efectueaza in dimineata urmatoarei zile lucratoare dupa incasarea banilor in contul SC SUNPROJEKT SYSTEM SRL. In acest caz veti primi o instiintare telefonica sau prin email despre etapele de executare a comenzii Dvs. In prealabil curierul va va contacta telefonic, pentru a coordona timpul util de livrare a comenzii.

Dvs sunteti obligat:
• Sa verificati corectitudinea rechizitelor, adresei, numarului de telefon si numelui care sunt indicate in comanda;
• Sa fiti prezent la adresa de livrare indicata in comanda, cu telefonul deschis si la ora stabilita;
• Sa asigurati accesul liber pentru autoturismul si lucratorii serviciului de curierat pana la adresa de livrare.*In caz contrar, marfa va fi livrata doar pana la cel mai apropiat punct posibil;
• Sa fiti atent la descrierea si caracteristicele produselor comandate: parametri, marimi, greutate, culoare, model etc. Daca aveti intrebari referitor acestui punct va rugam sa ne contactati telefonic in prealabil plasarii comenzii;
• Sa verificati lipsa deteriorarilor vizibile si setul de livrare la primirea comenzii;
• Sa semnati talonul de livrare, astfel confirmati lipsa oricaror pretentii catre SC SUNPROJEKT SYSTEM SRL si serviciul de curierat.

Daca la receptia marfii depistati ambalajul deteriorat, sunteti obligat sa informati curierul si sa semnati un Proces Verbal de constatare, precum si sa deschideti ambalajul in prezenta acestuia. De asemenea puteti refuza receptia acestui produs. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Chiar si in cazul unui ambalaj intreg, sunteti in drept sa solicitati deschiderea ambalajului si verificarea pe exterior a produsului la receptia acestuia.

Daca dumneavoastra refuzati comanda, va atentionam privitor la urmatoarele:
• Pentru cazurile, cand marfa livrata nu corespunde comenzii facute de dumneavoastra, este in stare nesatisfacatoare din punct de vedere tehnic, calitativ sau ca aspect (inclusiv calitatea ambalajului), sau are parametri deosebiti de cei indicati la momentul plasarii comenzii, dumneavoastra sunteti liber de orice plati catre noi, iar platile efectuate anterior referitor la aceasta comanda, vor fi returnate catre dumneavoastra in termen de 3 zile lucratoare;
• Pentru cazurile, cand marfa livrata corespunde comenzii facute ddumneavoastra., este in stare satisfacatoare din punct de vedere tehnic, calitativ si ca aspect (inclusiv calitatea ambalajului), si are parametri corespunzatori cu cei indicati la momentul plasarii comenzii, dumneavoastra veti fi obligat sa achitati cheltuielile legate de transportarea comenzii, chiar si pentru comenzile in care nu au fost indicate costuri de transport.

Obligatiile curierului:
• Sa apeleze telefonic la client in prealabil cu minim o ora inainte de a livra comanda;
• Livreze comanda in termenii, timpul stabilit si la adresa indicata in comanda;
• Demonstreze ca marfa este completa si nu are urme de deteriorari vizibile.*Poate fi necesar de a despacheta marfa cu scop de demonstrare;
• In cazul lipsei talonului de garantie, va rugam sa ne trimiteti solicitarea nu mai tarziu de 3 zile prin email sau telefonic pentru a va expedia varianta electronica a acestuia.

Serviciul de curierat nu este obligat sa:
• Livreze marfa gratis repetat daca lipsiti la ora si la locul livrarii stabilit anterior;
• Ridice marfa la etaj;
• Transporte produsele sau sa le deplaseze prin interiorul incaperii clientului (dintr-o camera in alta a casei, biroului, apartamentului etc.);
• Evacueze cutiile si alte materiale de impachetare;
• Instaleze/monteze sau sa conecteze utilajul livrat;
• Demonstreze buna functionare a produselor sau sa instruiasca clientul cu modul de utilizare al acestora.

 

POLITICA DE RETUR

Produsele achizitionate de la Sunprojekt System SRL pot fi returnate, la adresa sediului SC SUNPROJEKT SYSTEM SRL  cu adresa in Baicoi, strada Infratirii, nr. 111 (Parc Rocavera). Detalii aici.